Pārdošana un mārketings

Teva Baltics/ UAB Sicor Biotech aktīvu komercdarbību Baltijas valstīs sāka 2004. gadā, kad Teva atvēra biroju Lietuvā. 2007. gadā tika atvērtas pārdošanas un mārketinga nodaļas Latvijā un Igaunijā. Patlaban ar uzņēmuma komerclietām trijās Baltijas valstīs strādā vairāk nekā 100 darbinieku, kas izplata vairāk nekā 300 Teva farmācijas uzņēmumos saražoto recepšu un bezrecepšu medikamentu.

Teva medikamenti onkoloģisko, sirds un asinsvadu sistēmas slimību, CNS, elpceļu slimību, saaukstēšanās un daudzu citu slimību ārstēšanai ir nopērkami Baltijas valstīs. Teva medikamenti atbilst visām farmaceitisko preparātu kvalitātes prasībām, to iedarbības pārbaudei veikti klīniskie pētījumi.
 
Lai iekarotu vietu Baltijas tirgū, Teva Baltics/ UAB Sicor Biotech izmanto savu partneru - Lietuvas, Latvijas un Igaunijas slimnīcu un farmaceitisko produktu vairumtirgotāju - palīdzību. Lai mediķiem un farmaceitiem paredzēto recepšu medikamentu prezentāciju kvalitāte būtu augsta, uzņēmums rīko izglītojošus seminārus un konferences par saviem augstākās kvalitātes farmaceitiskajiem preparātiem un medikamentiem, to īpašībām un lietošanu, kā arī drošas un efektīvas ārstēšanas metodēm.
 
 
  
 
 
Informāciju par bezrecepšu medikamentiem un uztura bagātinātājiem var uzzināt gan speciālisti, gan lietotāji, proti, pacienti. Lai palīdzētu saviem klientiem izvēlēties pareizos preparātus un atklāt sāpju cēloņus, uzņēmums organizē sociālās iniciatīvas. Tā, piemēram, uzņēmuma izstrādātajā tīmekļa vietnē nesaap.lv var atrast ne tikai plašu informāciju par sāpju cēloņiem un veidiem, kā pret tiem cīnīties, bet arī padomus par veselīgu dzīvesveidu un uzlabojumiem darba vidē, lai šos cēloņus novērstu.
 
Tirgus izpētes uzņēmuma IMS Health informācija liecina, ka Lietuvā bāzētais uzņēmums Teva Baltics/ UAB Sicor Biotech (attēlā zemāk - Lietuvas pārdošanas un mārketinga komanda) kopā ar birojiem Latvijā un Igaunijā ir desmit lielāko farmācijas uzņēmumu vidū. Stingri ievērojot konsekventu stratēģiju, uzņēmums plāno arī turpmāk palielināt savu tirgus daļu un piedāvāt jaunus augstākās kvalitātes farmaceitiskos preparātus, lai palīdzētu iespējami vairāk pacientiem Baltijas valstīs.